sobota, 26 stycznia 2013

Strajk simów

Dzisiejsza nocia dotyczy strajku simów. Sorka że tak długo nie pisałam ale trochę mnie wciągnęła gra.
___________________________
Wczoraj zauważyłam że simowie dziwnie zbierają się w około ratusza. Moja simka też się do tego przyłączyła. Wyrwała się z pracy < jest dziennikarką >. Oto focie:
<kliknij na zdjęcie aby powiększyć>
Te tablice do strajku (nie wiem jak to się nazywa) przedstawiają chyba rysunek... WIELKIEJ STOPY??? Co to jest właściwie? Moja siostra twierdzi że Yeti. 
W całym tym strajku uczestniczyli: Jamie Jolina, Pauline Carre (moja simka), Daphne Lounn (moja simka), Hank Goddard, Pauline Van, John Aster (mój sim), Jess Aster (moja simka) i inni.... mojej simki imienia która jest na zdjęciu nie pamiętam ale nazywa się Carre tak jak Pauline Carre <to jej siostra>, i ona ta simka której imienia nie pamiętam ma dwójkę dzieci z simem John Callen: Kate i Sarah.
To na tyle pa.


1 komentarz: